Pool 8 Ball Emoji

The game of billiards, of which pool is a common version. This emoji displays the black 8 ball on most platforms, which looks similar to the Magic 8-Ball toy.

Samsung displays this emoji with a cue and triangular arrangement of colored balls.

Pool 8 Ball was approved as part of Unicode 6.0 in 2010 under the name “Billiards” and added to Emoji 1.0 in 2015.

Copy to clipboard

Also Known As

🎱 8 Ball

🎱 Cue Ball

🎱 Magic 8 Ball

🎱 Pool

🎱 Snooker

Unicode Name

🎱 Billiards

Code-points

🎱 U+1F3B1

Shortcodes

:8ball:

Browse

Tweets For 🎱

Emster 👸🏼 ‏@emilyyy_marieee

I haven’t played iMessage games in awhile. Who wants to play me in 🎱 or something 🙃


X Lanes LA ‏@XlanesLA

Make #XLanesLA your Sports Bar destination! 🍻 We offer a spacious floor-space, seating, large projectors, a full ba… https://t.co/bd294kCRpl


JP🎱 ‏@JaylandParker

I will be announcing my college decision July 1st 🎱⏳


Chill Type Ray 🎱💵 ‏@Chilltyperay

🎱🎱🙏🏾💯 Check my boy out! https://t.co/G4Wy0pbjdr


Bill Kinsey ‏@BillKinsey3

#WallStreet is making you sleepy. Very 😴 sleepy. ⚾🎱💰


RUSSELL! 🖤 ‏@RUSSELLislovely

R I D E W I T M E IS OUT NOW! PRODUCED BY @IAmKBeatZ STREAM IT ON @SOUNDCLOUD! https://t.co/cJwTEOhWbj WATCH THE… https://t.co/wJfpJB2MMS


Jason Lopez ‏@Poolhalljunky82

This right here shows that hard work pays off! #citywidebound #apa #pool #poolhalljunkyforlife🎱 https://t.co/cI5UG4tJ7A


Almighty Loop ‏@Almightyloop82

NEW MUSIC OUT FROM THE 🎱 🐐 Listen to Kosykos - I Told You Prod. By Woodpecker by Kosy82 (Triggz) #np on #SoundCloud https://t.co/jaCuuVUZgD


BoldontheMove ‏@BoldMoveFitness

This Carney show car company makes the most dangerous pieces of shit ever allowed on the road,,, and it's cracked u… https://t.co/xFTrOgMhOg


Andrew ‏@andrewmoreno12

Who tryna catch some smoke on 🎱🎱 ? 8 ball app tho


فاطمة Fatima ‏@T_Fatima_

Simple .... SQUAD 🤘🏽 . #Atlanta @flyboipeeples will be preforming 🗣 THIS SATURDAY performing at trapfestivalweeken… https://t.co/oPJL8Lg4CD


J. Kushington 💯 ‏@__JClark

🎱 pool anyone?


Follow Help 🌈🌸 ‏@Winlove777Y

🌈Follow everyone who Likes this 🎳🎱 #followhelp


KCBCbeer ‏@KCBCbeer

All of a sudden, it’s HOT AS ⚽️🎱🎾 here in Brooklyn. Lucky for you, our beer is still ICE COLD. And we have a couple… https://t.co/b5hIt95JDA


yves ♡'s noɑh| BLOCK DE SEGUIR N ME DA UNF ‏@taeilsoftz

how do you see me? ⛓: i want to be your friend ☁: you’re intimidating 🔭: one of my favorite mutuals 🎱: i have a crush on you


Messiah 🥶🥵 ‏@MessiahWho

Who Trynna Get Smacked In 🎱Ball.? 🤷🏽‍♂️🤷🏽‍♂️


🤑Carlos🦍💂🏿‍♂️Marcello🤷🏾‍♂️8⃣9⃣ ‏@MM_Ave15th

Every hr; it’s a homicide💯🎱💎🦍🤫


Mavi 🇳🇬 ‏@dekpe_

Someone play me in 🎱


a u r i🦋 ‏@_aurihanna

someone get they ass beat in 🎱ball


ZAZA ‏@OTCSavages

@Shamoonicat @lfurruela @GerberKawasaki Musk heard amber funding secured 🎱


86Zero 🎱 ‏@86Zero_

86Zero - HOPPED OUT dir: @vic.eg https://t.co/HI9MDl4mCy via @YouTube 🎱🖤


DOUG ☯ PATTERSON ‏@THEDOUGFATHER

Hope y'all had a Fantastic Long Weekend. Mine begins ... Now! Budz, Beerz n' Billiards to kick it off 🤘🍺🎱 ... more… https://t.co/0X8GFUzoL7


BunnieXo ‏@omgitsbunnie

My how life changes when you’re old. I used to snort 8balls to the face by myself & now I won’t eat shrimp because… https://t.co/PYYvcXniGy


𝐡𝐚𝐞𝐜𝐡𝐚𝐧'𝐬 𝐲/𝐧 ♡ ‏@hwytoheavenmv

he said 🖤☠️🎱🎬♟💣⚫️♣️ https://t.co/wPPQqjsO7S


тåѕħåå иιçσℓє❤️ Founder of #GainWithMack ‏@itz_tashaa

Let’s GAIN TOGETHER💃🏻🕺 Follow ME 👩🏻‍🎤👑💍 I follow YOU 🦄🎱 Retweet this tweet 👊🏻We all GAIN in end 💪🏻💯✅ #GainWithMack #1DDrive #TEAMSTALLION


Andy K ‏@flu5h

@sharrond62 Totally agree @sharrond62 #Hardtalk it’s cheating & you should get your posthumous gold🥇it’s about stop… https://t.co/CxD5Qgd5YF


I'llPee On Ur Weave™ ‏@pistoldelphia

Got 8 on da break...a Rackless match...and won my match 3-0...I’d say that I’m handlin my biz...#yahmean🤘🏾 #8ballaz… https://t.co/p5MFNtW6gD


💬Buddi💋MAC💬 ‏@BMgood_

@ImDavidLamar We are the future🎱


Andrea-Rachel ‏@Andii_Rae

“..skirt around my waist, wall against my face..” 🎶🎱 https://t.co/CHvX5PaCba


💋 ‏@Jetoim14

Walk on the Wild Side 🎱🕷 https://t.co/0nnQYojZy7


💬Buddi💋MAC💬 ‏@BMgood_

@HARDWHlTE @Bekah_Suckaahh #OMG Onika..lol..yeeesss🎱


💬Buddi💋MAC💬 ‏@BMgood_

@ReaIDaBaby @_1lilslimee Excatly🎱


💬Buddi💋MAC💬 ‏@BMgood_

@Mr_Alexius @DrinksandDILDOS Overrated..lol..🎱Ummm.. But what's the differents?


💬Buddi💋MAC💬 ‏@BMgood_

@KDPomp @JordanYorkMusic #OMG Really?..lol..🎱


💬Buddi💋MAC💬 ‏@BMgood_

@DrinksandDILDOS #OMG did they catch me?..lol..🎱


RäShä ☁️ ‏@angrybisexuals

Axcid Shop ☄️🎱🔥🎧💛 ✭ shipping is free , takes about 2 months (at least where I’m from) ✭ girly sk8er girl vibes (imo… https://t.co/zNqkEQqpY0


Jim 🎸 ‏@JimTheGuitarMan

@LoveTheRox Fun fact about me: I played in amateur pool league for several years, earning several trophies and one… https://t.co/0Yz159fjzq


💬Buddi💋MAC💬 ‏@BMgood_

@iamcardib Do it for #theCLOUT Baby..lol..🎱


💬Buddi💋MAC💬 ‏@BMgood_

@oneshadowlove @DrinksandDILDOS #OMG Really?..lol..🎱


z z ‏@liqxzz

flippin ' L ' s in 2 dubzz✨🎱


Russ ‏@rbaron721

There is no chance that @tornadopayne has done less than an 🎱tonight. He’s been standing for four hours


Sabha Ganai MD PhD MPH FACS 🐲 ‏@DrSabha

@arghavan_salles Just a few throws in a game.🎱🏀 Those papers were destined for other journals. 🥅🏅🎯🎰 Your work dese… https://t.co/Lu5F1gfb2x


💬Buddi💋MAC💬 ‏@BMgood_

@Dat_Boy_Sang @DrinksandDILDOS Yup God will do it every time🙏🎱🙏Amen😇


Falsetto Jones ‏@Reljeezy

iMessage 🎱?


💬Buddi💋MAC💬 ‏@BMgood_

@dreezydreezy Still #riding like #dreezy, who i #sound like now..lol..🎱


Mori ‏@Mori49678053

How about this awesome dining room 🎭 Accentuate a good life with #AccentsGalleria 🎱#Gameroomfurniture #Newrug… https://t.co/vZTOJwJ3BW


Botisimo Streams ‏@botisimostreams

Should I Watch Teejhay Funakoshi Now? 🎱 "It Is Decidedly So" https://t.co/QgbbGf8lC2


prod. dg®(azeirf)❄️🥶💌 ‏@azeirf

See me ina streets just know my pockets deeper than yours 👹🐍🎱


💬Buddi💋MAC💬 ‏@BMgood_

@TMZ #OMG Really? i thought he was Gucci🎱


Betty Vanaltenburg ‏@BVanaltenburg

@funder @BettyBuckley I like the way Robert Deniro thinks! But instead of concentrating on a swamp, I would empty t… https://t.co/n7QKdLC7U0


💬Buddi💋MAC💬 ‏@BMgood_

@sowordful @_ReignsWife ..lol.. Maybe a lot🎱


accents galleria ‏@accentsgalleria

How about this awesome dining room 🎭Accentuate a good life with #AccentsGalleria 🎱#Gameroomfurniture #Newrug… https://t.co/Eh4pmlbm4p


KCBCbeer ‏@KCBCbeer

All of a sudden, it’s HOT AS ⚽️🎱🎾 here in Brooklyn. Lucky for you, our beer is still COLD AS 🥶❄️🌨. And we have a co… https://t.co/fkjY3GIdSu


ɮʀian & ʀǟʏɛɛ 🏳️‍🌈 ‏@itsrandbsquadd

@Jari__x33 yall all play me in 🎱ball🥳 9794127272


Javi ジャHoyle 保 ‏@tetsuo36

Passion music till the death of me 💯🎱 https://t.co/WfK7wEa0oS


ɮʀian & ʀǟʏɛɛ 🏳️‍🌈 ‏@itsrandbsquadd

@aminKnows @Jari__x33 Lmao play me then,in pool😂🎱 9794127272


💬Buddi💋MAC💬 ‏@BMgood_

No.🎱"THANK YOU" https://t.co/CpA1z35Qqu


💬Buddi💋MAC💬 ‏@BMgood_

They be like alright, i be like all money in, no money out..lol..🎱


Jizzle 🎱💰 ‏@jizzle822

On my dead kids these bitches fold every time how you screaming free a nigga from 3rd grade pitiful 🎱💯


Passion Playa Rilla Mane ‏@SlimGuerilla

Wont forget the ones who didnt give up on us Passion Playas 🏆🎱


Tyler Wigglesworth ‏@TheTylerJW

@iamseanmason 🎱 shot by 📸: yours truly https://t.co/Yxd1ZQPTHI


Brewlands Bar & Billiards ‏@Brewlands123

#B3NorthLakeland 🍺Today is a good day for some beer and wings...why does the weekend have to stop @ Sunday? 🎱Lookin… https://t.co/qkxISTOn7v


🤑Carlos🦍💂🏿‍♂️Marcello🤷🏾‍♂️8⃣9⃣ ‏@MM_Ave15th

Can’t wait tell I got my own sexy again!💯🎱💎🦍🤫


#GetLifted🚀 ‏@GetLiftedEnt

🔥🔥🔥#TrapPastor by VL Deck 🎱🎱🎱 (@1vldecks8bmg) - https://t.co/WCio65Na5p #MusicMondays


Steven David Dewey 3 ‏@dewhurst73

@KFUCKINGP Get me an 🎱 ball and a 18 wheeler of bud light then motherfucker!


Money_Mitch.. ‏@Juelz1015

Shouts To @iminfantJStone This Song Right Here Got To Me.. "The Marathon Continues" Thts What Nip Would Say. 'I Fee… https://t.co/xN86mIPhBF


mb12 ‏@Michaelblackk12

ocho for sixxx, what’s understood don’t gotta be explained.. 🎱 https://t.co/4Vaf9cVntI


Hard Knox™ ‏@TeamKnox22

CRANK UP‼️💪🏾💪🏾 #HardKnox #TrustProcess #MrPullUp #AllHoods #Money🎱 #KOs #GrindPayz https://t.co/Gx6edsT0yu


CJ Dawson ‏@obtainwealthcj

@ayodani_ Send it scrub 🎱 champ me


Theartofthetattoo ‏@artofthetattoo

Classy & sexy tattoos 🎱 All about the art 🎱 For a sample of our 100% ☘️ organic ☘️ skin care products, please visi… https://t.co/qhcF2DcQeo


Tonya Justice🗽 ‏@JusticeJusticeT

@MarkDice Adam Schiff looks like he fathered the S🅰️ndy H👀k sh➿ter. 🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱 ALL SIGNS POINT TO YES


🎱🎱🐝🐝🤬🥶 ‏@DarringtonSweat

AYE GIRL IM REALLY HIM!! POP IT FOR A PLAYER OR A PIMP!! LINK IN MY BIO!!! 🎱🎱🐝🐝🖤💜🖤💜😈🐍🖤💜 https://t.co/yTyjqdBgrq


On A Mission ‏@LARRY_WHADDUP

New logo alert designed by WAXO for TheBr8 The BR8 Agency x @morethanhypedoc make sure to go follow these pages. Th… https://t.co/mUQ9nXdJxD


KNUCK IF YOU BUCK TOOTH 💚 ‏@EWWLuminati

But i’ve learned to not get attached to mfs who don’t have the same work ethic. same vision and same drive. because… https://t.co/8SFbqTyn5Z


Scott King ‏@ScottySoSmoove

Next stop. Featuring the new/soon to be released SS’19 collection. #ENVYOFNY 🎱🏁 https://t.co/iil3EMezKI


Bradley B. ‏@LouisBueno96

This meskin Robles dont want it at no pool 🎱🎱🎱


Evan ‏@evanagenda

@xXx_ImDOPE_ Of course I’m down for it and if u wanna talk or lose a game of 🎱 I’ll send you my number


Infinite TGM ‏@InfiniteTGM

We are the future. Ugly 8’s 🎱 MUSIC VIDEO 🎥 COMING SOON🔥 FOLLOW jointhereform 🌐https://t.co/7lQKnQ50DE🌐 🌐… https://t.co/OedyM8ffbW


Erica ‏@eerrriiicaa

Love scrolling through Venmo and trying to decipher what the emojis mean like does 🎱 mean you paid your buddy for c… https://t.co/B5azqQvCmm


Melhores Prognósticos ‏@MPrognosticos

⚽️🎾🏀🎱 Https//bit.ly/2DMBBaW #apostas #ganhardinheiro #tipster #melhoresprognosticos


Mark Sweeney ‏@MSween10

@Complex 🎱 : outlook not so good.


Thirteen14 Inc ‏@thirteen14inc

Take a shot at your goals - it's better than not trying at all, where you have a 0% chance of making things happen!… https://t.co/KuKxDFoLY5


YSM ‏@YSM6996

🎱: I Am The Great 8 Ball, I Can Guide You In Solving Your Questions! Ask Me Anything! 🙋🏽‍♂️:Can You Help Me Talk T… https://t.co/pLc3d5BVsP


KING 3+5 OCHO ‏@VAUGHNYXOCHO

@SheisBackkk GOODLOOKIN 8️⃣⛹🏽‍♂️🎱OCHO


💎𝓔𝓻𝓲𝓬💎#GEM ‏@GEM__ERIC

༄🎯RETWEET ༄🏁ONLY ༄🎯IF ༄🏁YOU ༄🎯FOLLOWBACK #GEM💎 #BossLady👑 #8BallGains🎱 🎯👉@JanHarrison68 🏁👉@Dr_Extension 🎯👉… https://t.co/BLPcKqM9mI


Chris Nelson ‏@YoChrisNelson

@WhatsGood_Games I LOVE the Magic 8-Ball! 🎱


The Red Shed Ttown ‏@TheRedShedTtown

It’s HOT out today and we have cold beer 🍺 Happy hour until 9PM {Liquor Pitchers All Night} *🎱FREE POOL ALL NIGHT… https://t.co/mTabzIcQ45


Kayla Fitzgerald ‏@KayFitz22

My favorite thing from last night while celebrating graduation with squad was: Me: Jake, I’m upset @jacob_miller24:… https://t.co/gZwgaET8Dh


Michael McCray ‏@Mj_McBuckets32

@kaylynnjoi Thank you🙃 Even though you still running from 🎱 ball though🤷🏽‍♂️😴lmao


Offpoint™🐟 ‏@IamZagalee

This is how Nigerian government is playing snooker on top our heads every day. 😂🎱 https://t.co/kCJTaxGdqJ


#MarcioGains ‏@___marcio

@9339Wingmen @8BallGains @GEM_CEO @LadyGains_ @jl_orozco88 @Dr_Extension @CarlonetCarlo @JanHarrison68… https://t.co/hjCdrxQX7o


#MarcioGains ‏@___marcio

@ThShaher @CarlonetCarlo @8BallGains @GEM_CEO @LadyGains_ @jl_orozco88 @Dr_Extension @JanHarrison68 @kittymayo7101… https://t.co/7GyRrYYrdR


💎 I'm FollowBack 💎 ‏@iimfollowback

RETWEET & LIKE FOLLOW, EVERYONE 💎💜👌🏼 💜#LADYGAINS🏅 🎱#8BallGains🏅 💎#GEM🏅 🄵 @GEM_CEO 🄾 @LadyGains_ 🄻 @jl_orozco88 🄻… https://t.co/T9weKn9gHR


#MarcioGains ‏@___marcio

@CarlonetCarlo @8BallGains @GEM_CEO @LadyGains_ @jl_orozco88 @Dr_Extension @JanHarrison68 @kittymayo7101… https://t.co/UKTowcaNCU


Instagram Posts For 🎱

Back to Top